Cybercraft-przygoda, która uczy!

Data: 19.06.2022 r., godz. 20.40    729
Puchar, chwałę i cenne nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Szkoła Laboratoria Przyszłości zdobyły drużyny z naszej szkoły. Mamy I miejsce oraz dwa wyróżnienia.
1 czerwca odbyło się uroczyste podsumowanie projektu "Cybercraft – przygoda, która uczy" i rozstrzygnięcie konkursu "Szkoła Laboratoria Przyszłości". W konkursie startowało ponad 200 szkół podstawowych z całej Polski.

W świecie Minecraft Education Edition w specjalnie przygotowanej krainie (mapie) Laboratorium Przyszłości zespoły konkursowe stworzyły postacie Super STEAMa, czyli bohatera ciekawej nauki oraz Poradniki Fajnej Nauki – książkę, zawierającą przepisy na ciekawe sposoby uczenia się, zdobywania wiedzy i umiejętności oraz odkrywania świata. Podkreślili, że nie tylko ważna jest nauka, ale  także umiejętność współpracy  - oto fragment: „Nasza opina wyraża to, że dobra współpraca jest priorytetem dobrej nauki”. 

Nasi zwycięzcy to:

I miejsce – zespół w składzie Adam Dworak i Krzysztof Smakosz – uczniowie klasy 7B

klasa7b_bohater_STEAM.png (809 KB)    klasa7b_Adam_tabliczka.png (438 KB)

 

Wyróżnienia:

 Zespół: Daniel Zdan, Alan Zadan i Marcin  Zdan  - uczniowie klasy 7B

klasa7b_Daniel_bohster_STEAM.png (2.32 MB)   klasa7b_Daniel_tabliczka.png (811 KB)

 

Zespół: Marcin Dulęba, Jakub Paderewski, Zofia Czepiec - uczniowie klasy 7B

klasa7b_MarcinD_bohater_STEAM.png (1.14 MB)  klasa7b_MarcinD_tabliczka.png (362 KB)

 

Naszą szkołę reprezentowały cztery zespoły. Oprócz zaprezentowanych wyżej zwycięskich zespołów,  wzięli również udział uczniowie z klasy 8a, którzy mieli trochę mniej szczęścia i nie stanęli na podium. Jednak sam udział w Konkursie i przygotowanie pracy jest też sukcesem!

Podsumowanie konkursu, prezentacja nagrodzonych prac, a także relacja z uroczystości podsumowania projektu na stronie 

https://portal.librus.pl/szkola/artykuly/poznaj-zwyciezcow-konkursu-cybercraft-przygoda-ktora-uczy

cybercraftprzygoda.pl

 

Relacja z rozdania nagród (nagranie online)

Gratuluję Laureatom oraz Rodzicom uczniów biorących udział w Konkursie „Szkoła Laboratoria Przyszłości” – jest to dla mnie jako nauczyciela i opiekuna projektu ogromna satysfakcja  i radość.

Nauczyciel informatyki

Agnieszka Zbrzeżna

#MicrosoftPolska #MicrosoftDlaEdukacji #Cybercraft #LaboratoriaPrzyszłości

Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!
Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 1, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 2, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 3, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 4, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 5, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 6, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 7, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 8, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 9, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 10, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 11, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 12, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 13, Konkurs "Szkoła Laboratoria Przyszłości" w ramach projektu Cybercraft-przygoda, która uczy!, foto nr 14,